Yipeee....

Fick besked på onsdagen den 28/5 att jag FÅR den läkare jag vill ha!!!!! Glädjedans och armviftande!
Senare denna dag kom oxå beskedet att det kommit in ett återbud tisdagen 3/6!!!

Någon däruppe har gjort min dag! Allt har ordnat sig till det bästa och det känns utomordentligt bra!!!

Var hemma hos vännen C och åt en formidabelt god lunch ute på hennes altan i underbara solskenet. Mycket trevligt hade vi och tiden bara flög iväg. Skynda, skynda hem, mina gossar kom över efter jobbet för att äta middag med oss och ha lite trevligt och socialt. Det visade sig när vi satt vid bordet att mitt minne inte är som det skall när yngste ängeln informerade mig om att det var precis likadan mat jag bjöd honom på sist han var här...hihihi...man kan väl inte komma ihåg allt eller????? Nåja jag tror nog det smakade bra för allt gick i allafall åt!

Dagens ord: Vill du vara glad själv får du först glädja andra (Norskt talesätt)

Se och njut av lille Tagge. Han bor i Pensionat Bagges Trädgård ute på Brännö.
Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0