Härliga söndag

Nu är söndag igen och som vanligt undrar man vart helgen tog vägen ;o)! Det gick ganska bra hos hjärtläkaren, de undrade hur jag mådde egentligen. Jag har massa vätska i hjärtsäcken, så att hjärtat inte kan jobba som det ska. Undra på att jag är trött och anfådd t o m när jag pratar. Sen fick jag reda på att jag även har vätska i lungorna...Häpp! Nåja de röntgade mig och eftersom jag har grymmaste stickfobin så var läkaren så snäll och de skall söva mig och ta ut vätskan nästa vecka. Hujedamig, usch vill inte tänka på hur/när, inte nu!
Lördagen bjöd på lite kalas, rättare sagt bror m fru. Lillebror fyllde 40. Genast känner man sig grymt gammal, lille M, som alltid varit lille.....Ja det är ju det jag säger, helt plötsligt inser man att man kanske har fler år bakom sig än de man har framför sig. Jo men jag kanske kan bli 100! Jodå jag VILL faktiskt bli gammal (vad är egentligen alternativet???). Ser fram mot att få fylla 50, 60, 70...så småningom (jag har låååångt kvar, jodå!) Då skall det bli klackarna i taket och stans party!
Ser framför mig hur jag och darlingen så småningom när vi blivit riktigt gamla, sitter i varsin gungstol och alla barnbarnen far omkring  oss....mysigt!
Väldigt trevligt kalas och god mat var det i alla fall. Kul att träffa alla igen, syskon med alla sina familjemedlemmar och lilla mamma. Hon var så fin igår, lilla mammsen. Skall försöka få träffa mina små (nåja...) i veckan som kommer, vi får väl se om vi får ihop det! Har försökt ladda upp bilder, men som sagt, jag och det tekniska är inte riktigt vänner...Jag får inte PC:n att tillåta popupfönster, som jag behöver tydligen för att kunna lägga in bilderna. Suck jag blir så trött, någon som vet hur man gör????Jag får väl försöka igen när jag laddat tålamodet !!!

Hahahaha jag lyckades hitta hur man gjorde själv!! Tänk då är man man inte helt lost i alla fall ;o)! Puh!

Ute regnar det och är tråkigt så det är en riktig "slapparsöndag" idag. Nu väntar lite fika och nybakta muffins m jordgubbsglasyr....mums!





Några resultat av mitt pyssel
kramKram

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej å välkommen in i denna världen *L*
Jag lägger en länk t dig på min blogg.
Puss i pannan

2008-04-07 @ 09:57:16
URL: http://petraspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0