Stark som en oxe

Har jag känt mig hela tiden sedan jag kom hem från Brännö. Jag har ALDRIG någonsin haft så mycket energi och ork (jodå, kanske när jag var ung OCH vacker!)

Prinsen tror att jag går på små vita piller i smyg, han känner inte riktigt igen mig. Inte trötta hängiga Carina, som tappat livsgnistan utan NU är allt bra i ett otroligt tempo. Finns inte något som inte jag varit på (jo förresten, jag har inte putsat fönstren eller klippt gräset, men nästan allt annat!). Mår så gott och känner mig som starke Adolf!
Härligt är livet och tänk att det gick att kliva över till det igen!

Tänk aldrig att "det här klarar jag aldrig"  eller "jag skulle aldrig orka" för vi har alla utrustats med otroligt mycket styrka och kraft. Vi har väl oftast inte tid att känna efter eller hitta det...?!

Kommentarer
Postat av: Anne

Love YOU!!!
Vi som är friska kan inte förstå hur än vi försöker var ni hittar kraften, men jag försöker,
varje dag att hitta nya infallsvinklar.
Hemskt egentligen att man inte SER när man är frisk.
Har dock börjat se de små sakerna som inte överhuvudtaget fanns förut som är så fantastiska..oftast i naturen...som ger oss kraft bara vi öppnar ögonen.
Idag tittade jag på en humla väldigt länge..stackarn försökte hitta till sitt bo ovanför min frukostbalkong....Han krockade mot väggen 20 ggr innan han hittade hem...

2008-05-31 @ 01:54:04
URL: http://levaidag.blogg.se
Postat av: Carina

Hihihi stackars lilla
humlan, bra medtagen (ont i huvudet!) hittade han/hon hem tillslut! Det är ju precis likadant med oss, vi stångar oxå huvudet i väggen många gånger men till slut har vi kommit rätt ;o)!!Love You tooo, du är så gullig! Hälsa Madde o jätteroligt om hon kommer med till Brännö, Det är GULD!!! KRAM!

2008-06-02 @ 12:35:53
URL: http://carinaahlin.blogg.se
Postat av: Petra

Jag vill oxå gå på healing!! Nästa gång följer jag med. Puss i pannan

2008-06-03 @ 22:29:56
URL: http://petraspyssel.blogg.se
Postat av: Anne

Måste bara fortsätta om humlor..är de dumma eller blinda?
En till imorse som flög runt under parasollet, och jag tänkte...ha tålamod Anne..han hittar snart ut...20 minuter satt jag och han blev mer och mer arg...dessutom har det enorma parasollet en massa gula rutor så han gillade väl färgen :-))
Tillslut förbarmade jag mig och vinklade på parasollet, men icke...han fattade ändå inte så jag fick vifta ut den lille kraken....förmodar att det är en HAN...ingen kvinnlig fägring i sikte..HIHi!
För övrigt, tack för dina otroligt peppande inlägg!
Efter Gotland vill jag träffa dig tillsamans med Madde, vi ska träffas alla tre, ta en picknick ute i det gröna någonstans där det passar dig och Madde. Jag fixar picknickfika!
Vi är tillbaka den 14.e juni!!
Vi förbereder resan för fullt!
Var ute, njut av värmen...eller skugggan för den delen...skit i otvättade fönster, det är ändå ingen som är inne och tittar ut...vi bor i skuggan...inte det minsta solbränd, men orkar inte sola nowdays...
Puss och stora Kramen!

2008-06-03 @ 22:31:41
URL: http://levaidag.blogg.se
Postat av: Carina

Tack gullen!! Va härligt, ja tack en picknick i det gröna låter bara sååå härligt! Absolut att jag tackar ja :o)!!Jag njuter i fulla drag och skrattar hjärtligt åt knasiga herr Humla! Hoppas ni får en riktigt härlig Gotlandsvistelse. Håller alla tummar. Krama Madde från mig och självklart puss och stora kramen till dig!!

2008-06-04 @ 12:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0