Sköna Söndag ....

Livet är helt fantastiskt i alla fall. I går kväll fick min älskade Prins sova över hos mig på sjukhuset. Han hade med sig Räkmacka, öl och vitt vin. Fick en helmysig kväll och sedan bäddade vi dubbelsäng. Denna personal!!! Fantastisk!
Vi somnade hand i hand, efter en massa puss och kram,  med varsin Ipod-plupp i örat!

Livet i morse var härligt tills vi vaknade ordentligt. Jag hade ont, väldigt, väldigt ONT. Nåja, om man skall vara positiv så tog det onda lite slut fram mot 11, är man lite mindre positiv har det onda suttit i , mer eller mindre hela dagen. Det är bara att välja hur man vill ha det, eller hur?...

Min Prins åkte hem strax före 11, efter att jag försäkrat många gånger att det var OK. Såg ju att han så väl behövde detta. Det är så kämpigt att stå bredvid och se när någon har ont. Har man dessutom så ont som jag hade i morse så....gjorde det ännu mer ont hos mig att se hur han led...

Men jag fick besök. Vännen Annika dök upp med lite vin, Åja vi drack det inte idag! Sparas till annat tillfälle. Kan vara gott! Fikade i alla fall och käkade Twist, som lilla mamma dök upp med igår, och så pratade vi massor.
Telefonen ringde oxå många gånger. Så jätteroligt att ha så många vänner som hör av sig. Underbart! Ni är så go'a!

Så dök lilla lillasyster Mia upp. Också hon lastad med lite prylar. Hon hade köpt mysbyxor och fräcka toppar till mig.
Tack snälla gulliga du. Man känner sig inte riktigt som ett modelejon i landstingets alldeles för stora byxor och skjortor. Men nu, alltså, ni skulle bara se.....Jag är redo för en tur på cat-walken...wow, sicken panter-tant jag är!!! Nej skämt åsido, mysbyxorna var INTE leopardmönstrade, ej heller topparna.

Ikväll har jag haft bloggkväll och ätit lite godis varvat med piller i alla möjliga och omöjliga former och en stor laddning morfin. Vinet sparar jag till en annan kväll hihihi......

Goodinajti and sleep welli, luv U


Kommentarer
Postat av: Therése Hedén

Hej tjejen!!



Skönt att se att du skriver lite igen! Jag har förstått att det har varit riktigt tufft nu en tid, men jag hoppas verkligen att du är på gång igen med samma gamla "Carinatag" som man är van att se dig!! Glöm inte att du é fantastisk!!!



Sköt om dig!

Varma kramar från Therése

2009-01-12 @ 13:47:55
Postat av: Anne

Alltså, jag säger bara det!



Ingen enda människa som är frisk ska klaga en enda gång till på att vädret är kasst eller att kön är lång på ICA eller att man har fööööör mycket att göra eller att det blir världkrig av att ungarnas skor ligger utspridda i hela hallen eller att det är såååå tråkigt att laga middag vareviga dag när man är trött efter jobbet eller att tvätten växer av sig själv eller att man har så mycket att välja på i livet att man bar inte hinner med!



Den som inte vet vad ett cancerhelvete är skulle inte klaga en dag till!



Du är min hjälte Carina, för jag vet hur det ser ut "bakom kulisserna"



Stor bamsekram till dig vännen, du kämpar på som ingen annan frisk kan förstå!

2009-01-12 @ 21:51:57
URL: http://levaidag.blogg.se/
Postat av: Synne

Låter helt fantastiskt att ni fick en sådan mysig kväll ihop. Blir lite orolig för min egen del om jag skulle drabbas av denna sjukdom och blev serverad vin titt som tätt hur skulle det bli då??"fniss" Jag kan ju inte bli alkoholist igen på sjubädden det är ju inte något vidare. Så jag tar cola med is.Det går lika bra"ler" Men jag vill gärna få sängarna ihop skjutna så att exet(Bosse) kunde stanna hos mig."ler" Kram synnöve

2009-02-07 @ 09:11:36
URL: http://synne.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0