Inte ont...

Måste ju bara dela med mig av denna fantastiska känsla jag vaknade med idag. Jag har nästan inte ont alls idag (inte ännu i alla fall). Skall passa på att njuta i fulla drag och dra ut och äta lite lunch....lax eller viltfärsbiff det är problemet just nu....vilket låter godast?

Njut i fulla drag av helgen och ut och gör snöänglar (innan det blir för blött i snön och man får ägna sig åt ryggsim istället!!) Lägger jag mig i snön lär jag väl inte ta mig upp igen är jag rädd!

Puss och kram alla härliga människor, ni är BÄST!

Kommentarer
Postat av: mamma Vanja

Så underbart att Du känner lättnad idag.Jag önskar innerligt att denna känsla varar långt långt framgent! mamma älskar Dig!! kram!!

2009-02-20 @ 15:00:41
Postat av: Amanda

gud vad skönt och vara någorlunda smärtfri för en dag. önskar dig en riktig trevlig helg. kram Amanda

2009-02-20 @ 17:43:26
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Amanda

gud vad skönt och vara någorlunda smärtfri för en dag. önskar dig en riktig trevlig helg. kram Amanda

2009-02-20 @ 17:43:41
URL: http://jessicaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Synne

Förstår att du är lycklig av en sådan morgon.Visst är dom underbara när dom kommer.hoppas ni får en fin helg.Snö änglar vågar du göra sådana fortfarande,det har jag inte gjort sen mina barn var små.Vågar inte göra sådant bus när jag har blivit en kärring."ler" Men vågar du så kanske jag ska våga med.Kram Synnöve

2009-02-20 @ 21:26:10
URL: http://synne.bloggagratis.se
Postat av: Lisa

Så härligt att läsa att du har bra och inte så ont. Hade gärna oxå gjort snöänglar men jag skulle troligtvis inte heller komma upp nu:)Kram på dig

2009-02-21 @ 10:07:12
Postat av: Siw

Jaaaaa jag skaaaa, göra snöänglar, gör en till dig med.:-)

Kram

2009-02-21 @ 18:17:39
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: "stora" lillasyster Titti

Hej!Härligt att höra att du vaknar såå! Nu har jag tagit uppmaningen på allvar om snöängel! Nu är klockan 00.25 o jag har varit ute och gjort snöängel! mkt snö här på Orust men 2+grader gör snön tung! det är alltså söndag natt o jag kände att jag måste göra en snöängel.Sagt o gjort, jag har bildbevis, har med mig kameran till dig när jag kommer till dig! Älsk o puss o kram till dig o din prins! Titti

2009-02-22 @ 00:32:41
Postat av: Titti - en beundrarinna till dig

HÄRLIGT! Fler sådana dagar till dig. Vi kräver det. Hoppas dagen fortsatte lika bra och att du mår så ännu.

Nå, vad blev det för mat? ;)



Skriv så snart du orkar, saknar dina blogg inlägg när du inte skrivit på länge.



En varm, skön och mysig vinterkram! // T

2009-02-22 @ 09:43:50
Postat av: Mimmi



Hoppas dagen fortsatte smärtfritt och med många snöänglar.



Kolla in den här sidan www.positivenergi.se

hon har skrivit en bok som heter just "att göra en ängel"

2009-02-22 @ 17:58:50
Postat av: Kicki

Hoppas att hela din helg har varit smärtfri. Här i Norrköping har vi också fått en massa snö men några snöänglar blir det inte för min del inte heller Elvis och Disa vill gå ut. Men det är vackert att titta på.



Kram Kicki

2009-02-23 @ 07:12:46
Postat av: Kicki

Hoppas ni har haft en bra helg. Här i Norrköping har vi mycket snö men några snöänglar blir det inte för min del, Elvis och Disa vill inte heller vara ute.



Kram Kicki

2009-02-23 @ 10:33:34
Postat av: Kicki

Hoppas ni har haft en bra helg. Här i Norrköping har vi mycket snö men några snöänglar blir det inte för min del, Elvis och Disa vill inte heller vara ute.



Kram Kicki

2009-02-23 @ 10:34:34
Postat av: Annika

Hejsan vännen

Här i konungsund kom inte snön förens igår (söndag) men i lördags var vi ute på bråviken och åkte skridskor med några vänner och pojkarna, sedan hem till oss och spelade kubb medans grillen tog sig så vi kunde grilla korv . En riktig friluftsdag i slutet på sportlovet.

Kramar till er från oss i konungsund

2009-02-23 @ 19:21:34
Postat av: Camilla

Skönt att du slipper smärtan ;-)

Hoppas att du får flera sådana dagar.

Ser fram emot och höra om allt roligt du & prinsen hittat på i helgen.

Det blev inga snöänglar men en stor snöborg byggdes tillsammans med barnen innan snön töade bort igen.

/Camilla

Ha en bra vecka

2009-02-23 @ 23:07:12
Postat av: sabina

Har fått tips om din blogg och tittade just in. Ska kolla igenom för jag vetinget om dig, men första inblicken var ju som om det var jag som skrivit inlägget. Så jag antar att vi lever i samma värld. Men nått du har rätt i så älskar jag oxå livet.

Kramiz sabina som kommer tillbaka!

2009-02-24 @ 05:46:01
URL: http://mittlivsabina74.blogspot.com
Postat av: Anne

Skönt att höra tt du har haft en mindre smärtfri dag!

Hoppas du fått i den en semla eller två idag.

Själv var jag ute i skog o mark i helgen och det blev ingen ängel gjord liggande i snön men dock en ritad ängel och den är till dig!

Titta in på min sida så ser du!

Stor kram från mig till dig!

2009-02-24 @ 21:58:17
URL: http://levaidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0