19 nov. 2009

Idag är det en mycket svår dag.
Idag skulle min älskade Carina fyllt 50 år.
Vi som var henne nära vet hur gärna Carina
önskade att få åldras och på sin 50-årsdag få
samla alla sina nära och kära för att bara få vara
varandra nära och umgås. Men ödet ville något
helt annat, något helt annat som jag inte förstår.
En dag som idag då jag inte fick överraska Carina
med något kul utan istället lägga blommor och tända
ljus i minneslunden på Fridhems kyrkogård var så
ledsamt så jag finner inte ord.
Jag skulle ge vad som helst för att få ta Carina i min
famn en gång till. Få känna hennes värme och kärlek
bara en gång till. Få höra hennes skratt och hennes
röst när hon säger hur lycklig hon är och hur mycket
hon älskar mig.
Bara en gång till, snälla.
Det är så tyst och ensamt.
Saknar dig så otroligt mycket Carina. I mitt hjärta
kommer du att leva för evigt och din livslåga kommer
för alltid att brinna.

Carina jag älskar dig så mycket.

Din prins,  Tommy

















Kommentarer
Postat av: Petra

Hej! Jag tände Carinas ljus och sjöng för henne, dock hemma. Vilka fina foton du har lagt upp. Det är precis så jag tänker att hon ser ut och mår nu. Lycklig och tillfreds...



Kramar Petra

2009-11-23 @ 00:48:18
URL: http://petraspyssel.blogg.se/
Postat av: Anne

Lider med dig Tommy, det är svårt men Carina är inte bortglömd. Hon finns runt omkring oss och framförallt så finns hon nära dig.

Hon firade säkert ett sjudundrande kalas i himlen tillsammans med alla hon känner däruppe och det är fler än vi kan förstå.

Hon är inte ensam, men jag förstår din känsla.

Tänker ofta på dig!

Varma styrkekramar!

2009-11-24 @ 23:30:21
URL: http://levaidag.blogg.se/
Postat av: Jag

OOOOH så fint skrivet...jag hoppas att du har det drägligt iaf. Självklart saknar man en så underbar person...smärtan i bröstet, tårarna som ligger på lur och dofterna som väcker tankar och längtan!

Du är helt underbar som fortsätter att skriva till din älskling - jag tror att hon läser....

Kram

2009-11-28 @ 23:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0